phone038-7850973 di t/m za 10 tot 17 uur
info

Je hebt het minimaal aantal bereikt

Winkelwagen (0)

Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.

Cilinderkop 50cc OT 39mm, gereviseerd, kogellager nokkenas, na inruil: E179,50

Cilinderkop 50cc OT 39mm, gereviseerd, kogellager nokkenas, na inruil: E179,50 Cilinderkop 50cc OT 39mm, gereviseerd, kogellager nokkenas, na inruil: E179,50 Cilinderkop 50cc OT 39mm, gereviseerd, kogellager nokkenas, na inruil: E179,50
Cilinderkop 50cc OT 39mm, gereviseerd, kogellager nokkenas, na inruil: E179,50
Cilinderkop 50cc OT 39mm, gereviseerd, kogellager nokkenas, na inruil: E179,50
Cilinderkop 50cc OT 39mm, gereviseerd, kogellager nokkenas, na inruil: E179,50
Artikelnummer: 1110007039
229,00 prijs per stuk
Niet op voorraad, leverbaar met een levertijd
Voeg toe aan je verlanglijstje

Heeft u een vraag over dit product?

Stel ons uw vraag

Neem contact op

Stel ons uw vraag

Productomschrijving

Tips:
- Bestel de passende nokkenas en nokkenastandwiel erbij, bijvoorbeeld artikelnummer: 1110001103 en 1010010009
- De afbeelding is ter voorbeeld, wil je een foto van de huidige cilinderkop op voorraad, stuur ons dan een email.

Originele gereviseerde OT 50cc cilinderkop van Honda, aangepast voor een kogellager nokkenas.
Deze cilinderkop is bruikbaar voor de oude type motorblokken, zoals:
SS50, CD50, C50 OT, 6v Dax, 6v Monkey, 6v Chaly, e.d.

De cilinderkop wordt kaal geleverd!!
Op verzoek kunnen we de cilinderkop ook vullen met bijvoorbeeld: nokkenas, kleppen, tuimelaars, kapjes, enz... Neem wanneer gewenst contact met ons op. Criteria voor inruil:
Indien u gebruik wil maken van het inruilsysteem kunt u uw oude cilinderkop naar ons opsturen inclusief ons inruilformulier (zie tapblad bijlagen)
wij zullen beoordelen of uw cilinderkop voldoet aan de vereisten, en maken na akkoord het "statiegeld" aan u over.

Het uitgangspunt is dat de cilinderkop goed genoeg moet zijn om weer netjes te dienen voor een volgende eigenaar.

De cilinderkop die u ons gaat leveren moet aan het volgende voldoen:
- Geen schade zoals afgebroken koelribben, diepe krassen in pakkingvlakken e.d.
- Geen afgebroken boutjes in schroefdraden
- Geen overmatige roest
- Andere afwijkingen die redelijkerwijs niet meer reparabel zijn.

Mocht iets van bovenstaande geconstateerd worden, dan nemen wij contact met u op voor overleg.