phone038-7850973 di t/m za 10 tot 17 uur
info

Je hebt het minimaal aantal bereikt

Winkelwagen (0)

Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.

VERKOCHT ! Honda C50 OT Japans, groen, 1047 km

VERKOCHT ! Honda C50 OT Japans, groen, 1047 km VERKOCHT ! Honda C50 OT Japans, groen, 1047 km VERKOCHT ! Honda C50 OT Japans, groen, 1047 km VERKOCHT ! Honda C50 OT Japans, groen, 1047 km VERKOCHT ! Honda C50 OT Japans, groen, 1047 km VERKOCHT ! Honda C50 OT Japans, groen, 1047 km
VERKOCHT ! Honda C50 OT Japans, groen, 1047 km
VERKOCHT ! Honda C50 OT Japans, groen, 1047 km
VERKOCHT ! Honda C50 OT Japans, groen, 1047 km
VERKOCHT ! Honda C50 OT Japans, groen, 1047 km
VERKOCHT ! Honda C50 OT Japans, groen, 1047 km
VERKOCHT ! Honda C50 OT Japans, groen, 1047 km
Artikelnummer: C50-0946
1.375,00 prijs per stuk
Dit product is (momenteel) niet leverbaar
Voeg toe aan je verlanglijstje

Heeft u een vraag over dit product?

Stel ons uw vraag

Neem contact op

Stel ons uw vraag

Productomschrijving

! VWRKOCHT !

Honda C50 OT, import uit Japan, goede staat!

  • Tellerstand: 1047
  • Bouwjaar: +/- 1970
  • Aantal versnellingen: 3
  • Soort koppeling: semi-automaat
  • Cilinderinhoud: 50cc
 
  • Wielmaat: 17"
  • Remmen: trommelrem voor & achter
  • Hard frame! (geen rottigheid)
  • Niet verprutst!
  • 100% origineel Honda!

Deze bromfiets betreft het OT type. Deze zijn met de dag harder te vinden en japan en daarom zijn we ook zo blij dat we deze nog hebben gevonden in deze prijsklasse! Deze bromfiets ziet er rondom niet super netjes uit maar heeft nog een hard frame en is super origineel! Het zadeltje heeft helaas wel een scheur, dit kan eventueel verholpen worden. In overleg is er veel mogelijk!





Prijs zo meenemen: €1375,-

Prijs technisch rijklaar maken: €1670,-
Het volgende wordt dan voor u uitgevoerd:
  • Nieuwe banden voor en achter
  • Nieuwe accu
  • Remmen nakijken
  • Elektra volledig werkend
  • Ketting spannen en smeren
  • Kabels stellen en smeren
  • Nieuwe koppelingsplaten
  • Koppeling afstellen
  • Nieuwe olie
  • Motor van binnen reinigen
  • Kleppen stellen
  • Ontsteking stellen
  • Algemene staat wordt nagekeken en zo nodig verbeterd.

Prijs rijklaar & kenteken: €1969,-
De brommer wordt rijklaar gemaakt volgens bovenstaande lijst.
Vervolgens wordt voor u het kenteken geregistreerd bij de RDW.
(De brommer wordt door de RDW gekeurd)
Deze prijs betreft dus een ALL-IN prijs! Opstappen en rijden maar!

Overige aanpassingen en / of uiterlijke verbeteringen zijn in overleg met u ook altijd mogelijk!

BTW of marge regeling:
BTW van toepassing. Deze prijs is inclusief BTW!


Aanvullende opties en prijzen:
- 3 maand garantie: €100,-
- Bij u thuis afleveren: €12,50 + €0,35 per kilometer, met een maximum van €69,50
- Snorfiets of motorfiets kenteken is tegen kleine meerprijs mogelijk
- Wijzigingen aan de brommer? In overleg is heel veel mogelijk!

Heeft u interesse in deze bromfiets of wilt u een bromfiets bestellen? Neem dan contact met ons op.


Dit is hem, onze all-time favorite. Sinds de introductie in 1958, toentertijd als c100, is hij ondertussen al meer dan 100 miljoen keer gemaakt. Dit maakt de Honda Super Cub het meest verkochte voertuig ter wereld aller tijden. Geen Volkswagen Kever of Toyota Corolla maar deze onverwoestbare bromfiets met 17inch wielen en de viertakt motor waar wij bij de 4taktwinkel zo gek op zijn. Soichiro Honda wou een vervoersmiddel ontwerpen waarop iedereen zou kunnen rijden, en die in elke branche inzetbaar zou kunnen worden. Dit resulteerde in de Super Cub met lage instap, een beenschild en een semiautomatische koppeling. Een geweldige bromfiets die geschikt is als daily driver maar ook als een brommer die alleen met mooi weer gebruikt wordt.
Sinds de introductie heeft de Super Cub vele benamingen en upgrades gehad. Bij de 4taktwinkel maken we grofweg onderscheid tussen de volgende types;
  • OT type: Het type met de tank op het frame gemonteerd, 6 volt elektra en contactpunten ontsteking.
  • K1 type: Het type met het iets oplopende stuur, extra koelribben op de carters en de tank in het frame gemonteerd.
  • NT type: Het type met een 12v systeem, cdi ontsteking en nieuw type beenkap
In detail zijn er veel meer verschillen te vinden tussen de modellen van Honda maar in grote lijnen is dit redelijk accuraat. In Nederland is enkel het OT model geleverd tussen 1971 en 1974 in de kleuren mosgroen en olifant grijs. Met het welbekende trapper systeem om aan de Nederlandse bromfiets wet te voldoen. Zoals U misschien al was opgevallen, is de Nederlandse C50 geleverd met een duozadel terwijl alle Japanse import op onze site een solo-zadel hebben. Dit komt door de Japanse wetgeving. In Japan is het niet toegestaan om met meer dan 2 personen op een 50cc bromfiets te rijden. Hierdoor hebben Japanse C50’s een solo-zadel en geen voetsteunen op de achterbrug.
In 1958 kwam de eerste Super Cub op de markt met de c100 benaming en het stoterstangen blokje wat we kennen van de c310 en c320. In de daarop volgende jaren was de Super Cub een dermate groot succes dat het blokje een upgrade kreeg naar het model wat we nu nog steeds zien in moderne bromfietsen!
In 1966 introduceerde Honda de eerste Honda Super Cub 50 zoals we hem nu kennen, de Honda C50. Met bovenliggende nokkenas en een distributieketting zorgde dit blokje voor een 4pk en een topsnelheid van ongeveer 60 km/h. Deze bromfiets was uitgerust met 6 volt elektra en contactpunten ontsteking.
In 1968 werden het 72cc en 86cc model toegevoegd aan de line-up. Deze bromfietsen hadden geen grote veranderingen behalve de cilinderinhoud en zorgde voor meer trekkracht en topsnelheid. Deze bromfietsen zijn erg geliefd in grote delen van Azië waar 50cc bromfiets regelingen niet bestaan. Interesse in een C70 of C90? We proberen altijd voorraad te hebben maar importeren op wens is ook mogelijk!
Deze 3 modellen ondergingen vele updates zoals bijvoorbeeld 12 volt elektra en cdi ontsteking, en zijn voorzien van vele accessoires en doorontwikkelingen door de jaren heen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan de Presscub, Little Cub en ct90. In 1982 claimde Honda zelfs in een persbericht dat de Honda C50 (NT-model) bij een 30km/h een verbruik van 150km per liter zou hebben. Het is ons bij de 4taktwinkel nog nooit gelukt om 150km 30km per uur te rijden op een Super Cub maar het is zeker het proberen waard! Kom jij hem proberen? Een dagje huren of testrijden kan hier!