 
                    Wij helpen je graag. Stel ons je vraag of vind je antwoord in onze veelgesteld vragen.
 
                                    Stel ons uw vraag
type 2 is de cilinderkop waar het kleppendeksel gemonteerd is met 1 boutje
De cilinderkop wordt nagekeken op de volgende punten: 
- kleppen worden vervangen en ingeslepen 
- klepsteel speling wordt gecontroleerd 
- geen kapotte koelribben 
- pakkingvlakken goed 
- schroefdraden goed 
Stralen en spuiten is optioneel ook mogelijk (doen we niet standaard). 
Heeft u aanvullende wensen of een bijzonder type, neem dan contact met ons op. 
Criteria voor inruil: 
Indien u gebruik wil maken van het inruilsysteem kunt u uw oude cilinderkop naar ons opsturen inclusief ons inruilformulier (zie tapblad bijlagen)
wij zullen beoordelen of uw cilinderkop voldoet aan de vereisten, en maken na akkoord het "statiegeld" aan u over. 
Het uitgangspunt is dat de cilinderkop goed genoeg moet zijn om weer netjes te dienen voor een volgende eigenaar.
De cilinderkop die u ons gaat leveren moet aan het volgende voldoen: 
- Geen schade zoals afgebroken koelribben, diepe krassen in pakkingvlakken e.d. 
- Geen afgebroken boutjes in schroefdraden 
- Geen overmatige roest 
- Andere afwijkingen die redelijkerwijs niet meer reparabel zijn. 
Mocht iets van bovenstaande geconstateerd worden, dan nemen wij contact met u op voor overleg.