• Voor 15.00u besteld. Vandaag verzonden!
  • Gratis verzending vanaf €75,-
  • Meer dan 5000 producten op voorraad

Bromfietsen & motoren

Op deze pagina vind je ons aanbod bromfietsen en motoren.
Je kunt bij ons terecht voor zowel nieuwe als gebruikte 4-takt bromfietsen en motorfietsen!

Als specialist in (Honda) 4takt bromfietsen en motoren hebben wij altijd een ruim aantal originele Honda's op voorraad. Tevens zijn wij dealer van: AGM / Hanway, Mash en Skyteam.
Je bent van harte welkom om de modellen te komen bekijken in onze winkel!

Je kunt aan de voorraad status zien of we het betreffende model zelf in voorraad hebben, of dat deze op bestelling geleverd kan worden.
Tip: kom je van ver of specifiek voor een bepaald type / model? Neem dan even contact met ons op of het betreffende model niet net verkocht is!
Wij doen uiteraard onze uiterste best om deze pagina up-to-date te houden!

Wij houden van een stukje persoonlijk contact bij het afleveren van een bromfiets :-)
Wil je een bromfiets bestellen? Neem dan bij voorkeur even contact met ons op.

 
Filter
Sorteren op:
Filter
Categorieën
  • Verwacht
  • Recent binnengekomen
  • Nieuw
  • Honda
  • Mash
  • Hanway
  • Elektrisch
  • Wij zijn dealer van
  • AGM / Hanway
  • Mash
  • Elektrisch
  • Bromfietsen te huur
  • Meer tonen...
Merk
  • Brekr
  • Cineco
  • Etalian
  • Hanway
  • Honda
  • Meer tonen...
- Kenteken
  • Ja
  • Nee
- Aantal cc's
  • <49cc
  • 50cc - 125cc
  • 126cc - 250cc
  • 251cc - 400cc
Prijs
VERKOCHT ! Honda C50 Little cub, rood, 4068km
VERKOCHT ! Honda C50 Little cub, rood, 4068km Meer informatie
Meer informatie
Sluiten
VERKOCHT ! Honda C50 Little cub, rood, 4068km
VERKOCHT ! Honda C50 Little cub, rood, 4068km
VERKOCHT ! Honda C50 Little cub, rood, 4068km
VERKOCHT ! Honda C50 Little cub, rood, 4068km
VERKOCHT ! Honda C50 Little cub, rood, 4068km
VERKOCHT ! Honda C50 Little cub, rood, 4068km
VERKOCHT ! Honda C50 Little cub, rood, 4068km VERKOCHT ! Honda C50 Little cub, rood, 4068km VERKOCHT ! Honda C50 Little cub, rood, 4068km VERKOCHT ! Honda C50 Little cub, rood, 4068km VERKOCHT ! Honda C50 Little cub, rood, 4068km VERKOCHT ! Honda C50 Little cub, rood, 4068km
VERKOCHT ! Honda C50 Little cub, rood, 4068km
VERKOCHT ! Honda C50 Little cub, import uit Japan.  Tellerstand: 4068 Bouwjaar: 2000 Aantal versnellingen: 4 Soort koppeling: semi-automaat Cilinderinhoud: 50cc   Wielmaat: 14" Remmen: Trommelrem voor & trommelrem achter Hard frame! (geen rottigheid) Niet verprutst! 100% origineel Honda! De genoemde prijs is inclusief BTW!  Deze prijs kunt u eventueel aanvullen met de onderstaande opties: - Rijklaar maken - Nederlands kenteken - Bij u thuis afleveren: Prijs en levertijd in overleg - Wijzigingen aan de brommer? In overleg is heel veel mogelijk! Heeft u interesse in deze bromfiets of wilt u een bromfiets bestellen? Neem dan contact met ons op.  
Bekijk productpagina
€ 2.150,00
Incl. BTW
Bekijk productpagina
€ 2.150,00
Incl. BTW
Niet leverbaar
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, bruin, 4525 km, met kenteken
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, bruin, 4525 km, met kenteken Meer informatie
Meer informatie
Sluiten
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, bruin, 4525 km, met kenteken
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, bruin, 4525 km, met kenteken
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, bruin, 4525 km, met kenteken
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, bruin, 4525 km, met kenteken
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, bruin, 4525 km, met kenteken
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, bruin, 4525 km, met kenteken
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, bruin, 4525 km, met kenteken
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, bruin, 4525 km, met kenteken
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, bruin, 4525 km, met kenteken VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, bruin, 4525 km, met kenteken VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, bruin, 4525 km, met kenteken VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, bruin, 4525 km, met kenteken VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, bruin, 4525 km, met kenteken VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, bruin, 4525 km, met kenteken VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, bruin, 4525 km, met kenteken VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, bruin, 4525 km, met kenteken
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, bruin, 4525 km, met kenteken
Honda C50 NT, import uit Japan, goede staat! Tellerstand: 4525 km Bouwjaar: 1981 Aantal versnellingen: 3 Soort koppeling: semi-automaat Cilinderinhoud: 50cc   Wielmaat: 17" Remmen: trommelrem voor & achter Hard frame! (geen rottigheid) Niet verprutst! 100% origineel Honda! Deze bromfiets betreft het NT type. Deze brommer heeft een CDI-ontsteking maar is nog wel 6volt! Deze brommer valt tussen het K1 en NT model in! Een zeldzame editie dus met ook nog eens een speciale kleur. Dit is op het moment een van de laatste NT brommers die we hebben staan. Al verwachten we weer wat mooie supercubs bij de volgende zending.  Dit is hem, onze all-time favorite. Sinds de introductie in 1958, toentertijd als c100, is hij ondertussen al meer dan 100 miljoen keer gemaakt. Dit maakt de Honda Super Cub het meest verkochte voertuig ter wereld aller tijden. Geen Volkswagen Kever of Toyota Corolla maar deze onverwoestbare bromfiets met 17inch wielen en de viertakt motor waar wij bij de 4taktwinkel zo gek op zijn. Soichiro Honda wou een vervoersmiddel ontwerpen waarop iedereen zou kunnen rijden, en die in elke branche inzetbaar zou kunnen worden. Dit resulteerde in de Super Cub met lage instap, een beenschild en een semiautomatische koppeling. Een geweldige bromfiets die geschikt is als daily driver maar ook als een brommer die alleen met mooi weer gebruikt wordt. Sinds de introductie heeft de Super Cub vele benamingen en upgrades gehad. Bij de 4taktwinkel maken we grofweg onderscheid tussen de volgende types; OT type: Het type met de tank op het frame gemonteerd, 6 volt elektra en contactpunten ontsteking. K1 type: Het type met het iets oplopende stuur, extra koelribben op de carters en de tank in het frame gemonteerd. NT type: Het type met een 12v systeem, cdi ontsteking en nieuw type beenkap In detail zijn er veel meer verschillen te vinden tussen de modellen van Honda maar in grote lijnen is dit redelijk accuraat. In Nederland is enkel het OT model geleverd tussen 1971 en 1974 in de kleuren mosgroen en olifant grijs. Met het welbekende trapper systeem om aan de Nederlandse bromfiets wet te voldoen. Zoals U misschien al was opgevallen, is de Nederlandse C50 geleverd met een duozadel terwijl alle Japanse import op onze site een solo-zadel hebben. Dit komt door de Japanse wetgeving. In Japan is het niet toegestaan om met meer dan 2 personen op een 50cc bromfiets te rijden. Hierdoor hebben Japanse C50’s een solo-zadel en geen voetsteunen op de achterbrug. In 1958 kwam de eerste Super Cub op de markt met de c100 benaming en het stoterstangen blokje wat we kennen van de c310 en c320. In de daarop volgende jaren was de Super Cub een dermate groot succes dat het blokje een upgrade kreeg naar het model wat we nu nog steeds zien in moderne bromfietsen! In 1966 introduceerde Honda de eerste Honda Super Cub 50 zoals we hem nu kennen, de Honda C50. Met bovenliggende nokkenas en een distributieketting zorgde dit blokje voor een 4pk en een topsnelheid van ongeveer 60 km/h. Deze bromfiets was uitgerust met 6 volt elektra en contactpunten ontsteking. In 1968 werden het 72cc en 86cc model toegevoegd aan de line-up. Deze bromfietsen hadden geen grote veranderingen behalve de cilinderinhoud en zorgde voor meer trekkracht en topsnelheid. Deze bromfietsen zijn erg geliefd in grote delen van Azië waar 50cc bromfiets regelingen niet bestaan. Interesse in een C70 of C90? We proberen altijd voorraad te hebben maar  importeren op wens  is ook mogelijk! Deze 3 modellen ondergingen vele updates zoals bijvoorbeeld 12 volt elektra en cdi ontsteking, en zijn voorzien van vele accessoires en doorontwikkelingen door de jaren heen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan de Presscub, Little Cub en ct90. In 1982 claimde Honda zelfs in een persbericht dat de Honda C50 (NT-model) bij een 30km/h een verbruik van 150km per liter zou hebben. Het is ons bij de 4taktwinkel nog nooit gelukt om 150km 30km per uur te rijden op een Super Cub maar het is zeker het proberen waard! Kom jij hem proberen?  Een dagje huren of testrijden kan hier ! Prijs ALL-IN: €2094,- Het volgende is voor u uitgevoerd: Nieuwe banden voor en achter Nieuwe accu Remmen nakijken Elektra volledig werkend Ketting spannen en smeren Kabels stellen en smeren Nieuwe koppelingsplaten Koppeling afstellen Nieuwe olie Motor van binnen reinigen Kleppen stellen Ontsteking stellen Algemene staat wordt nagekeken en zo nodig verbeterd. Kenteken geregistreerd bij de RDW. (De brommer wordt door de RDW gekeurd) Deze prijs betreft dus een ALL-IN prijs! Opstappen en rijden maar! Overige aanpassingen en / of uiterlijke verbeteringen zijn in overleg met u ook altijd mogelijk! BTW of marge regeling: BTW van toepassing. Deze prijs is inclusief BTW! Aanvullende opties en prijzen: - 3 maand garantie: €100,- - Bij u thuis afleveren: €12,50 + €0,35 per kilometer, met een maximum van €69,50 - Snorfiets of motorfiets kenteken is tegen kleine meerprijs mogelijk - Wijzigingen aan de brommer? In overleg is heel veel mogelijk! Heeft u interesse in deze bromfiets of wilt u een bromfiets bestellen? Neem dan contact met ons op.
Bekijk productpagina
€ 2.094,00
Incl. BTW
Bekijk productpagina
€ 2.094,00
Incl. BTW
Niet leverbaar
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, geel, 13775km, met kenteken
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, geel, 13775km, met kenteken Meer informatie
Meer informatie
Sluiten
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, geel, 13775km, met kenteken
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, geel, 13775km, met kenteken
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, geel, 13775km, met kenteken
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, geel, 13775km, met kenteken
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, geel, 13775km, met kenteken
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, geel, 13775km, met kenteken
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, geel, 13775km, met kenteken
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, geel, 13775km, met kenteken
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, geel, 13775km, met kenteken VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, geel, 13775km, met kenteken VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, geel, 13775km, met kenteken VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, geel, 13775km, met kenteken VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, geel, 13775km, met kenteken VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, geel, 13775km, met kenteken VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, geel, 13775km, met kenteken VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, geel, 13775km, met kenteken
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, geel, 13775km, met kenteken
VERKOCHT ! Honda C50 NT, import uit Japan, super mooie staat, met kenteken! Tellerstand: 13775km Bouwjaar: 1997 Aantal versnellingen: 3 Soort koppeling: semi-automaat Cilinderinhoud: 50cc   Wielmaat: 17" Remmen: trommelrem voor & achter Hard frame! (geen rottigheid) Niet verprutst! 100% origineel Honda! Deze bromfiets betreft het NT type. Deze brommer heeft een CDI-ontsteking en is 12volt!  Rijklaar met kenteken : €2250,- Uitgebreid rijklaar met kenteken: €2450,- Deze prijs is inclusief BTW! Aanvullende opties en prijzen: - 3 maand garantie: €100,- - Bij u thuis afleveren: €12,50 + €0,35 per kilometer, met een maximum van €69,50 - Snorfiets of motorfiets kenteken is tegen kleine meerprijs mogelijk - Wijzigingen aan de brommer? In overleg is heel veel mogelijk! Heeft u interesse in deze bromfiets of wilt u een bromfiets bestellen? Neem dan contact met ons op. Dit is hem, onze all-time favorite. Sinds de introductie in 1958, toentertijd als c100, is hij ondertussen al meer dan 100 miljoen keer gemaakt. Dit maakt de Honda Super Cub het meest verkochte voertuig ter wereld aller tijden. Geen Volkswagen Kever of Toyota Corolla maar deze onverwoestbare bromfiets met 17inch wielen en de viertakt motor waar wij bij de 4taktwinkel zo gek op zijn. Soichiro Honda wilde een vervoersmiddel ontwerpen waarop iedereen zou kunnen rijden, en die in elke branche inzetbaar zou kunnen worden. Dit resulteerde in de Super Cub met lage instap, een beenschild en een semiautomatische koppeling. Een geweldige bromfiets die geschikt is als daily driver maar ook als een brommer die alleen met mooi weer gebruikt wordt. Sinds de introductie heeft de Super Cub vele benamingen en upgrades gehad. Bij de 4taktwinkel maken we grofweg onderscheid tussen de volgende types; OT type: Het type met de tank op het frame gemonteerd, 6 volt elektra en contactpunten ontsteking. K1 type: Het type met het iets oplopende stuur, extra koelribben op de carters en de tank in het frame gemonteerd. NT type: Het type met een 12v systeem, cdi ontsteking en nieuw type beenkap In detail zijn er veel meer verschillen te vinden tussen de modellen van Honda maar in grote lijnen is dit redelijk accuraat. In Nederland is enkel het OT model geleverd tussen 1971 en 1974 in de kleuren mosgroen en olifant grijs. Met het welbekende trapper systeem om aan de Nederlandse bromfiets wet te voldoen. Zoals U misschien al was opgevallen, is de Nederlandse C50 geleverd met een duozadel terwijl alle Japanse import op onze site een solo-zadel hebben. Dit komt door de Japanse wetgeving. In Japan is het niet toegestaan om met meer dan 2 personen op een 50cc bromfiets te rijden. Hierdoor hebben Japanse C50’s een solo-zadel en geen voetsteunen op de achterbrug. In 1958 kwam de eerste Super Cub op de markt met de c100 benaming en het stoterstangen blokje wat we kennen van de c310 en c320. In de daarop volgende jaren was de Super Cub een dermate groot succes dat het blokje een upgrade kreeg naar het model wat we nu nog steeds zien in moderne bromfietsen! In 1966 introduceerde Honda de eerste Honda Super Cub 50 zoals we hem nu kennen, de Honda C50. Met bovenliggende nokkenas en een distributieketting zorgde dit blokje voor een 4pk en een topsnelheid van ongeveer 60 km/h. Deze bromfiets was uitgerust met 6 volt elektra en contactpunten ontsteking. In 1968 werden het 72cc en 86cc model toegevoegd aan de line-up. Deze bromfietsen hadden geen grote veranderingen behalve de cilinderinhoud en zorgde voor meer trekkracht en topsnelheid. Deze bromfietsen zijn erg geliefd in grote delen van Azië waar 50cc bromfiets regelingen niet bestaan. Interesse in een C70 of C90? We proberen altijd voorraad te hebben maar  importeren op wens  is ook mogelijk! Deze 3 modellen ondergingen vele updates zoals bijvoorbeeld 12 volt elektra en cdi ontsteking, en zijn voorzien van vele accessoires en doorontwikkelingen door de jaren heen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan de Presscub, Little Cub en ct90. In 1982 claimde Honda zelfs in een persbericht dat de Honda C50 (NT-model) bij een 30km/h een verbruik van 150km per liter zou hebben. Het is ons bij de 4taktwinkel nog nooit gelukt om 150km 30km per uur te rijden op een Super Cub maar het is zeker het proberen waard! Kom jij hem proberen?  Een dagje huren of testrijden kan hier !
Bekijk productpagina
€ 2.250,00
Incl. BTW
Bekijk productpagina
€ 2.250,00
Incl. BTW
Niet leverbaar
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 1586 km
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 1586 km Meer informatie
Meer informatie
Sluiten
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 1586 km
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 1586 km
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 1586 km
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 1586 km
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 1586 km
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 1586 km
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 1586 km VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 1586 km VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 1586 km VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 1586 km VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 1586 km VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 1586 km
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 1586 km
! VERKOCHT ! Honda C50 NT, import uit Japan, super mooie staat! Tellerstand: 1586 km Bouwjaar: 1999 Aantal versnellingen: 3 Soort koppeling: semi-automaat Cilinderinhoud: 50cc   Wielmaat: 17" Remmen: trommelrem voor & achter Hard frame! (geen rottigheid) Niet verprutst! 100% origineel Honda! Deze bromfiets betreft het NT type. Deze brommer heeft een CDI-ontsteking en is 12volt! De bromfiets heeft sinds 1999 nog geen 1600 kilometer gelopen.  Prijs inclusief rijklaar maken : €2195,- Het volgende is al voor u uitgevoerd: Nieuwe banden voor en achter Nieuwe accu Remmen nakijken Elektra volledig werkend Ketting spannen en smeren Kabels stellen en smeren Nieuwe koppelingsplaten Koppeling afstellen Nieuwe olie Motor van binnen reinigen Kleppen stellen Ontsteking stellen Algemene staat wordt nagekeken en zo nodig verbeterd. Prijs inclusief bromfietskenteken: €2495,- Deze prijs betreft dus een ALL-IN prijs! Opstappen en rijden maar! Kenteken wordt dan geregistreerd bij de RDW!  Overige aanpassingen en / of uiterlijke verbeteringen zijn in overleg met u ook altijd mogelijk! BTW of marge regeling: BTW van toepassing. Deze prijs is inclusief BTW! Aanvullende opties en prijzen: - 3 maand garantie: €100,- - Bij u thuis afleveren: €12,50 + €0,35 per kilometer, met een maximum van €69,50 - Snorfiets of motorfiets kenteken is tegen kleine meerprijs mogelijk - Wijzigingen aan de brommer? In overleg is heel veel mogelijk! Heeft u interesse in deze bromfiets of wilt u een bromfiets bestellen? Neem dan contact met ons op. Dit is hem, onze all-time favorite. Sinds de introductie in 1958, toentertijd als c100, is hij ondertussen al meer dan 100 miljoen keer gemaakt. Dit maakt de Honda Super Cub het meest verkochte voertuig ter wereld aller tijden. Geen Volkswagen Kever of Toyota Corolla maar deze onverwoestbare bromfiets met 17inch wielen en de viertakt motor waar wij bij de 4taktwinkel zo gek op zijn. Soichiro Honda wou een vervoersmiddel ontwerpen waarop iedereen zou kunnen rijden, en die in elke branche inzetbaar zou kunnen worden. Dit resulteerde in de Super Cub met lage instap, een beenschild en een semiautomatische koppeling. Een geweldige bromfiets die geschikt is als daily driver maar ook als een brommer die alleen met mooi weer gebruikt wordt. Sinds de introductie heeft de Super Cub vele benamingen en upgrades gehad. Bij de 4taktwinkel maken we grofweg onderscheid tussen de volgende types; OT type: Het type met de tank op het frame gemonteerd, 6 volt elektra en contactpunten ontsteking. K1 type: Het type met het iets oplopende stuur, extra koelribben op de carters en de tank in het frame gemonteerd. NT type: Het type met een 12v systeem, cdi ontsteking en nieuw type beenkap In detail zijn er veel meer verschillen te vinden tussen de modellen van Honda maar in grote lijnen is dit redelijk accuraat. In Nederland is enkel het OT model geleverd tussen 1971 en 1974 in de kleuren mosgroen en olifant grijs. Met het welbekende trapper systeem om aan de Nederlandse bromfiets wet te voldoen. Zoals U misschien al was opgevallen, is de Nederlandse C50 geleverd met een duozadel terwijl alle Japanse import op onze site een solo-zadel hebben. Dit komt door de Japanse wetgeving. In Japan is het niet toegestaan om met meer dan 2 personen op een 50cc bromfiets te rijden. Hierdoor hebben Japanse C50’s een solo-zadel en geen voetsteunen op de achterbrug. In 1958 kwam de eerste Super Cub op de markt met de c100 benaming en het stoterstangen blokje wat we kennen van de c310 en c320. In de daarop volgende jaren was de Super Cub een dermate groot succes dat het blokje een upgrade kreeg naar het model wat we nu nog steeds zien in moderne bromfietsen! In 1966 introduceerde Honda de eerste Honda Super Cub 50 zoals we hem nu kennen, de Honda C50. Met bovenliggende nokkenas en een distributieketting zorgde dit blokje voor een 4pk en een topsnelheid van ongeveer 60 km/h. Deze bromfiets was uitgerust met 6 volt elektra en contactpunten ontsteking. In 1968 werden het 72cc en 86cc model toegevoegd aan de line-up. Deze bromfietsen hadden geen grote veranderingen behalve de cilinderinhoud en zorgde voor meer trekkracht en topsnelheid. Deze bromfietsen zijn erg geliefd in grote delen van Azië waar 50cc bromfiets regelingen niet bestaan. Interesse in een C70 of C90? We proberen altijd voorraad te hebben maar  importeren op wens  is ook mogelijk! Deze 3 modellen ondergingen vele updates zoals bijvoorbeeld 12 volt elektra en cdi ontsteking, en zijn voorzien van vele accessoires en doorontwikkelingen door de jaren heen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan de Presscub, Little Cub en ct90. In 1982 claimde Honda zelfs in een persbericht dat de Honda C50 (NT-model) bij een 30km/h een verbruik van 150km per liter zou hebben. Het is ons bij de 4taktwinkel nog nooit gelukt om 150km 30km per uur te rijden op een Super Cub maar het is zeker het proberen waard! Kom jij hem proberen?  Een dagje huren of testrijden kan hier !
Bekijk productpagina
€ 2.195,00
Incl. BTW
Bekijk productpagina
€ 2.195,00
Incl. BTW
Niet leverbaar
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 4756 km, met kenteken
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 4756 km, met kenteken Meer informatie
Meer informatie
Sluiten
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 4756 km, met kenteken
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 4756 km, met kenteken
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 4756 km, met kenteken
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 4756 km, met kenteken
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 4756 km, met kenteken
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 4756 km, met kenteken
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 4756 km, met kenteken
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 4756 km, met kenteken
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 4756 km, met kenteken VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 4756 km, met kenteken VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 4756 km, met kenteken VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 4756 km, met kenteken VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 4756 km, met kenteken VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 4756 km, met kenteken VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 4756 km, met kenteken VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 4756 km, met kenteken
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 4756 km, met kenteken
VERKOCHT ! Honda C50 NT, import uit Japan, super mooie staat, met kenteken! Tellerstand: 4756 km Bouwjaar: 1992 Aantal versnellingen: 3 Soort koppeling: semi-automaat Cilinderinhoud: 50cc   Wielmaat: 17" Remmen: trommelrem voor & achter Hard frame! (geen rottigheid) Niet verprutst! 100% origineel Honda! Deze bromfiets betreft het NT type. Deze brommer heeft een CDI-ontsteking en is 12volt!  Rijklaar met kenteken: €2150,- Uitgebreid rijklaar met kenteken: €2350,- Deze prijs is inclusief BTW! Aanvullende opties en prijzen: - 3 maand garantie: €100,- - Bij u thuis afleveren: €12,50 + €0,35 per kilometer, met een maximum van €69,50 - Snorfiets of motorfiets kenteken is tegen kleine meerprijs mogelijk - Wijzigingen aan de brommer? In overleg is heel veel mogelijk! Heeft u interesse in deze bromfiets of wilt u een bromfiets bestellen? Neem dan contact met ons op. Dit is hem, onze all-time favorite. Sinds de introductie in 1958, toentertijd als c100, is hij ondertussen al meer dan 100 miljoen keer gemaakt. Dit maakt de Honda Super Cub het meest verkochte voertuig ter wereld aller tijden. Geen Volkswagen Kever of Toyota Corolla maar deze onverwoestbare bromfiets met 17inch wielen en de viertakt motor waar wij bij de 4taktwinkel zo gek op zijn. Soichiro Honda wilde een vervoersmiddel ontwerpen waarop iedereen zou kunnen rijden, en die in elke branche inzetbaar zou kunnen worden. Dit resulteerde in de Super Cub met lage instap, een beenschild en een semiautomatische koppeling. Een geweldige bromfiets die geschikt is als daily driver maar ook als een brommer die alleen met mooi weer gebruikt wordt. Sinds de introductie heeft de Super Cub vele benamingen en upgrades gehad. Bij de 4taktwinkel maken we grofweg onderscheid tussen de volgende types; OT type: Het type met de tank op het frame gemonteerd, 6 volt elektra en contactpunten ontsteking. K1 type: Het type met het iets oplopende stuur, extra koelribben op de carters en de tank in het frame gemonteerd. NT type: Het type met een 12v systeem, cdi ontsteking en nieuw type beenkap In detail zijn er veel meer verschillen te vinden tussen de modellen van Honda maar in grote lijnen is dit redelijk accuraat. In Nederland is enkel het OT model geleverd tussen 1971 en 1974 in de kleuren mosgroen en olifant grijs. Met het welbekende trapper systeem om aan de Nederlandse bromfiets wet te voldoen. Zoals U misschien al was opgevallen, is de Nederlandse C50 geleverd met een duozadel terwijl alle Japanse import op onze site een solo-zadel hebben. Dit komt door de Japanse wetgeving. In Japan is het niet toegestaan om met meer dan 2 personen op een 50cc bromfiets te rijden. Hierdoor hebben Japanse C50’s een solo-zadel en geen voetsteunen op de achterbrug. In 1958 kwam de eerste Super Cub op de markt met de c100 benaming en het stoterstangen blokje wat we kennen van de c310 en c320. In de daarop volgende jaren was de Super Cub een dermate groot succes dat het blokje een upgrade kreeg naar het model wat we nu nog steeds zien in moderne bromfietsen! In 1966 introduceerde Honda de eerste Honda Super Cub 50 zoals we hem nu kennen, de Honda C50. Met bovenliggende nokkenas en een distributieketting zorgde dit blokje voor een 4pk en een topsnelheid van ongeveer 60 km/h. Deze bromfiets was uitgerust met 6 volt elektra en contactpunten ontsteking. In 1968 werden het 72cc en 86cc model toegevoegd aan de line-up. Deze bromfietsen hadden geen grote veranderingen behalve de cilinderinhoud en zorgde voor meer trekkracht en topsnelheid. Deze bromfietsen zijn erg geliefd in grote delen van Azië waar 50cc bromfiets regelingen niet bestaan. Interesse in een C70 of C90? We proberen altijd voorraad te hebben maar  importeren op wens  is ook mogelijk! Deze 3 modellen ondergingen vele updates zoals bijvoorbeeld 12 volt elektra en cdi ontsteking, en zijn voorzien van vele accessoires en doorontwikkelingen door de jaren heen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan de Presscub, Little Cub en ct90. In 1982 claimde Honda zelfs in een persbericht dat de Honda C50 (NT-model) bij een 30km/h een verbruik van 150km per liter zou hebben. Het is ons bij de 4taktwinkel nog nooit gelukt om 150km 30km per uur te rijden op een Super Cub maar het is zeker het proberen waard! Kom jij hem proberen?  Een dagje huren of testrijden kan hier !
Bekijk productpagina
€ 2.150,00
Incl. BTW
Bekijk productpagina
€ 2.150,00
Incl. BTW
Niet leverbaar
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 6159 km
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 6159 km Meer informatie
Meer informatie
Sluiten
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 6159 km
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 6159 km
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 6159 km
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 6159 km
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 6159 km
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 6159 km
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 6159 km
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 6159 km
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 6159 km VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 6159 km VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 6159 km VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 6159 km VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 6159 km VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 6159 km VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 6159 km VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 6159 km
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 6159 km
! VERKOCHT ! Honda C50 NT, import uit Japan, super mooie staat! Tellerstand:  6159km Bouwjaar: 1993 Aantal versnellingen: 3 Soort koppeling: semi-automaat Cilinderinhoud: 50cc   Wielmaat: 17" Remmen: trommelrem voor & achter Hard frame! (geen rottigheid) Niet verprutst! 100% origineel Honda! Deze bromfiets betreft het NT type. Deze brommer heeft een CDI-ontsteking en is 12volt! Dit is een ex-lease brommer! Lage kilometerstand en al het onderhoud uitgevoerd!  Verwachte basisprijs : €1750,- Basis rijklaar met kenteken: €2150,- Uitgebreid rijklaar met kenteken: €2350,- Deze prijs is inclusief BTW! Aanvullende opties en prijzen: - 3 maand garantie: €100,- - Bij u thuis afleveren: €12,50 + €0,35 per kilometer, met een maximum van €69,50 - Snorfiets of motorfiets kenteken is tegen kleine meerprijs mogelijk - Wijzigingen aan de brommer? In overleg is heel veel mogelijk! Heeft u interesse in deze bromfiets of wilt u een bromfiets bestellen? Neem dan contact met ons op. Dit is hem, onze all-time favorite. Sinds de introductie in 1958, toentertijd als c100, is hij ondertussen al meer dan 100 miljoen keer gemaakt. Dit maakt de Honda Super Cub het meest verkochte voertuig ter wereld aller tijden. Geen Volkswagen Kever of Toyota Corolla maar deze onverwoestbare bromfiets met 17inch wielen en de viertakt motor waar wij bij de 4taktwinkel zo gek op zijn. Soichiro Honda wilde een vervoersmiddel ontwerpen waarop iedereen zou kunnen rijden, en die in elke branche inzetbaar zou kunnen worden. Dit resulteerde in de Super Cub met lage instap, een beenschild en een semiautomatische koppeling. Een geweldige bromfiets die geschikt is als daily driver maar ook als een brommer die alleen met mooi weer gebruikt wordt. Sinds de introductie heeft de Super Cub vele benamingen en upgrades gehad. Bij de 4taktwinkel maken we grofweg onderscheid tussen de volgende types; OT type: Het type met de tank op het frame gemonteerd, 6 volt elektra en contactpunten ontsteking. K1 type: Het type met het iets oplopende stuur, extra koelribben op de carters en de tank in het frame gemonteerd. NT type: Het type met een 12v systeem, cdi ontsteking en nieuw type beenkap In detail zijn er veel meer verschillen te vinden tussen de modellen van Honda maar in grote lijnen is dit redelijk accuraat. In Nederland is enkel het OT model geleverd tussen 1971 en 1974 in de kleuren mosgroen en olifant grijs. Met het welbekende trapper systeem om aan de Nederlandse bromfiets wet te voldoen. Zoals U misschien al was opgevallen, is de Nederlandse C50 geleverd met een duozadel terwijl alle Japanse import op onze site een solo-zadel hebben. Dit komt door de Japanse wetgeving. In Japan is het niet toegestaan om met meer dan 2 personen op een 50cc bromfiets te rijden. Hierdoor hebben Japanse C50’s een solo-zadel en geen voetsteunen op de achterbrug. In 1958 kwam de eerste Super Cub op de markt met de c100 benaming en het stoterstangen blokje wat we kennen van de c310 en c320. In de daarop volgende jaren was de Super Cub een dermate groot succes dat het blokje een upgrade kreeg naar het model wat we nu nog steeds zien in moderne bromfietsen! In 1966 introduceerde Honda de eerste Honda Super Cub 50 zoals we hem nu kennen, de Honda C50. Met bovenliggende nokkenas en een distributieketting zorgde dit blokje voor een 4pk en een topsnelheid van ongeveer 60 km/h. Deze bromfiets was uitgerust met 6 volt elektra en contactpunten ontsteking. In 1968 werden het 72cc en 86cc model toegevoegd aan de line-up. Deze bromfietsen hadden geen grote veranderingen behalve de cilinderinhoud en zorgde voor meer trekkracht en topsnelheid. Deze bromfietsen zijn erg geliefd in grote delen van Azië waar 50cc bromfiets regelingen niet bestaan. Interesse in een C70 of C90? We proberen altijd voorraad te hebben maar  importeren op wens  is ook mogelijk! Deze 3 modellen ondergingen vele updates zoals bijvoorbeeld 12 volt elektra en cdi ontsteking, en zijn voorzien van vele accessoires en doorontwikkelingen door de jaren heen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan de Presscub, Little Cub en ct90. In 1982 claimde Honda zelfs in een persbericht dat de Honda C50 (NT-model) bij een 30km/h een verbruik van 150km per liter zou hebben. Het is ons bij de 4taktwinkel nog nooit gelukt om 150km 30km per uur te rijden op een Super Cub maar het is zeker het proberen waard! Kom jij hem proberen?  Een dagje huren of testrijden kan hier !
Bekijk productpagina
€ 1.750,00
Incl. BTW
Bekijk productpagina
€ 1.750,00
Incl. BTW
Niet leverbaar
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 6717 km
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 6717 km Meer informatie
Meer informatie
Sluiten
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 6717 km
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 6717 km
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 6717 km
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 6717 km
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 6717 km
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 6717 km
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 6717 km
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 6717 km
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 6717 km VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 6717 km VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 6717 km VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 6717 km VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 6717 km VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 6717 km VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 6717 km VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 6717 km
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 6717 km
VERKOCHT! Honda C50 NT, import uit Japan, super mooie staat! Tellerstand:  6717km Bouwjaar: 1995 Aantal versnellingen: 3 Soort koppeling: semi-automaat Cilinderinhoud: 50cc   Wielmaat: 17" Remmen: trommelrem voor & achter Hard frame! (geen rottigheid) Niet verprutst! 100% origineel Honda! Deze bromfiets betreft het NT type. Deze brommer heeft een CDI-ontsteking en is 12volt! Dit is een ex-lease brommer! Lage kilometerstand en al het onderhoud uitgevoerd!  Basisprijs : €1750,- BTW of marge regeling: BTW van toepassing. Deze prijs is inclusief BTW! Aanvullende opties en prijzen: - 3 maand garantie: €100,- - Bij u thuis afleveren: €12,50 + €0,35 per kilometer, met een maximum van €69,50 - Snorfiets of motorfiets kenteken is tegen kleine meerprijs mogelijk - Wijzigingen aan de brommer? In overleg is heel veel mogelijk! Heeft u interesse in deze bromfiets of wilt u een bromfiets bestellen? Neem dan contact met ons op. Dit is hem, onze all-time favorite. Sinds de introductie in 1958, toentertijd als c100, is hij ondertussen al meer dan 100 miljoen keer gemaakt. Dit maakt de Honda Super Cub het meest verkochte voertuig ter wereld aller tijden. Geen Volkswagen Kever of Toyota Corolla maar deze onverwoestbare bromfiets met 17inch wielen en de viertakt motor waar wij bij de 4taktwinkel zo gek op zijn. Soichiro Honda wou een vervoersmiddel ontwerpen waarop iedereen zou kunnen rijden, en die in elke branche inzetbaar zou kunnen worden. Dit resulteerde in de Super Cub met lage instap, een beenschild en een semiautomatische koppeling. Een geweldige bromfiets die geschikt is als daily driver maar ook als een brommer die alleen met mooi weer gebruikt wordt. Sinds de introductie heeft de Super Cub vele benamingen en upgrades gehad. Bij de 4taktwinkel maken we grofweg onderscheid tussen de volgende types; OT type: Het type met de tank op het frame gemonteerd, 6 volt elektra en contactpunten ontsteking. K1 type: Het type met het iets oplopende stuur, extra koelribben op de carters en de tank in het frame gemonteerd. NT type: Het type met een 12v systeem, cdi ontsteking en nieuw type beenkap In detail zijn er veel meer verschillen te vinden tussen de modellen van Honda maar in grote lijnen is dit redelijk accuraat. In Nederland is enkel het OT model geleverd tussen 1971 en 1974 in de kleuren mosgroen en olifant grijs. Met het welbekende trapper systeem om aan de Nederlandse bromfiets wet te voldoen. Zoals U misschien al was opgevallen, is de Nederlandse C50 geleverd met een duozadel terwijl alle Japanse import op onze site een solo-zadel hebben. Dit komt door de Japanse wetgeving. In Japan is het niet toegestaan om met meer dan 2 personen op een 50cc bromfiets te rijden. Hierdoor hebben Japanse C50’s een solo-zadel en geen voetsteunen op de achterbrug. In 1958 kwam de eerste Super Cub op de markt met de c100 benaming en het stoterstangen blokje wat we kennen van de c310 en c320. In de daarop volgende jaren was de Super Cub een dermate groot succes dat het blokje een upgrade kreeg naar het model wat we nu nog steeds zien in moderne bromfietsen! In 1966 introduceerde Honda de eerste Honda Super Cub 50 zoals we hem nu kennen, de Honda C50. Met bovenliggende nokkenas en een distributieketting zorgde dit blokje voor een 4pk en een topsnelheid van ongeveer 60 km/h. Deze bromfiets was uitgerust met 6 volt elektra en contactpunten ontsteking. In 1968 werden het 72cc en 86cc model toegevoegd aan de line-up. Deze bromfietsen hadden geen grote veranderingen behalve de cilinderinhoud en zorgde voor meer trekkracht en topsnelheid. Deze bromfietsen zijn erg geliefd in grote delen van Azië waar 50cc bromfiets regelingen niet bestaan. Interesse in een C70 of C90? We proberen altijd voorraad te hebben maar  importeren op wens  is ook mogelijk! Deze 3 modellen ondergingen vele updates zoals bijvoorbeeld 12 volt elektra en cdi ontsteking, en zijn voorzien van vele accessoires en doorontwikkelingen door de jaren heen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan de Presscub, Little Cub en ct90. In 1982 claimde Honda zelfs in een persbericht dat de Honda C50 (NT-model) bij een 30km/h een verbruik van 150km per liter zou hebben. Het is ons bij de 4taktwinkel nog nooit gelukt om 150km 30km per uur te rijden op een Super Cub maar het is zeker het proberen waard! Kom jij hem proberen?  Een dagje huren of testrijden kan hier !
Bekijk productpagina
€ 1.750,00
Incl. BTW
Bekijk productpagina
€ 1.750,00
Incl. BTW
Niet leverbaar
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 7456 km
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 7456 km Meer informatie
Meer informatie
Sluiten
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 7456 km
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 7456 km
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 7456 km VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 7456 km
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, 7456 km
! VERKOCHT ! Honda C50 NT, import uit Japan, super mooie staat! Tellerstand: 7456 km Bouwjaar: 1987 Aantal versnellingen: 3 Soort koppeling: semi-automaat Cilinderinhoud: 50cc   Wielmaat: 17" Remmen: trommelrem voor & achter Hard frame! (geen rottigheid) Niet verprutst! 100% origineel Honda! Deze bromfiets betreft het NT type. Deze brommer heeft een CDI-ontsteking en is 12volt! Een super nette bromfiets met weinig kilometers.  Basisprijs: €1650,- Prijs inclusief rijklaar maken : €1950,- Het volgende is voor u uitgevoerd: Nieuwe banden voor en achter Nieuwe accu Remmen nakijken Elektra volledig werkend Ketting spannen en smeren Kabels stellen en smeren Nieuwe koppelingsplaten Koppeling afstellen Nieuwe olie Motor van binnen reinigen Kleppen stellen Ontsteking stellen Algemene staat wordt nagekeken en zo nodig verbeterd. Prijs inclusief bromfietskenteken: €2249,- Deze prijs betreft dus een ALL-IN prijs! Opstappen en rijden maar! Kenteken wordt dan geregistreerd bij de RDW!  Overige aanpassingen en / of uiterlijke verbeteringen zijn in overleg met u ook altijd mogelijk! BTW of marge regeling: BTW van toepassing. Deze prijs is inclusief BTW! Aanvullende opties en prijzen: - 3 maand garantie: €100,- - Bij u thuis afleveren: €12,50 + €0,35 per kilometer, met een maximum van €69,50 - Snorfiets of motorfiets kenteken is tegen kleine meerprijs mogelijk - Wijzigingen aan de brommer? In overleg is heel veel mogelijk! Heeft u interesse in deze bromfiets of wilt u een bromfiets bestellen? Neem dan contact met ons op. Dit is hem, onze all-time favorite. Sinds de introductie in 1958, toentertijd als c100, is hij ondertussen al meer dan 100 miljoen keer gemaakt. Dit maakt de Honda Super Cub het meest verkochte voertuig ter wereld aller tijden. Geen Volkswagen Kever of Toyota Corolla maar deze onverwoestbare bromfiets met 17inch wielen en de viertakt motor waar wij bij de 4taktwinkel zo gek op zijn. Soichiro Honda wou een vervoersmiddel ontwerpen waarop iedereen zou kunnen rijden, en die in elke branche inzetbaar zou kunnen worden. Dit resulteerde in de Super Cub met lage instap, een beenschild en een semiautomatische koppeling. Een geweldige bromfiets die geschikt is als daily driver maar ook als een brommer die alleen met mooi weer gebruikt wordt. Sinds de introductie heeft de Super Cub vele benamingen en upgrades gehad. Bij de 4taktwinkel maken we grofweg onderscheid tussen de volgende types; OT type: Het type met de tank op het frame gemonteerd, 6 volt elektra en contactpunten ontsteking. K1 type: Het type met het iets oplopende stuur, extra koelribben op de carters en de tank in het frame gemonteerd. NT type: Het type met een 12v systeem, cdi ontsteking en nieuw type beenkap In detail zijn er veel meer verschillen te vinden tussen de modellen van Honda maar in grote lijnen is dit redelijk accuraat. In Nederland is enkel het OT model geleverd tussen 1971 en 1974 in de kleuren mosgroen en olifant grijs. Met het welbekende trapper systeem om aan de Nederlandse bromfiets wet te voldoen. Zoals U misschien al was opgevallen, is de Nederlandse C50 geleverd met een duozadel terwijl alle Japanse import op onze site een solo-zadel hebben. Dit komt door de Japanse wetgeving. In Japan is het niet toegestaan om met meer dan 2 personen op een 50cc bromfiets te rijden. Hierdoor hebben Japanse C50’s een solo-zadel en geen voetsteunen op de achterbrug. In 1958 kwam de eerste Super Cub op de markt met de c100 benaming en het stoterstangen blokje wat we kennen van de c310 en c320. In de daarop volgende jaren was de Super Cub een dermate groot succes dat het blokje een upgrade kreeg naar het model wat we nu nog steeds zien in moderne bromfietsen! In 1966 introduceerde Honda de eerste Honda Super Cub 50 zoals we hem nu kennen, de Honda C50. Met bovenliggende nokkenas en een distributieketting zorgde dit blokje voor een 4pk en een topsnelheid van ongeveer 60 km/h. Deze bromfiets was uitgerust met 6 volt elektra en contactpunten ontsteking. In 1968 werden het 72cc en 86cc model toegevoegd aan de line-up. Deze bromfietsen hadden geen grote veranderingen behalve de cilinderinhoud en zorgde voor meer trekkracht en topsnelheid. Deze bromfietsen zijn erg geliefd in grote delen van Azië waar 50cc bromfiets regelingen niet bestaan. Interesse in een C70 of C90? We proberen altijd voorraad te hebben maar  importeren op wens  is ook mogelijk! Deze 3 modellen ondergingen vele updates zoals bijvoorbeeld 12 volt elektra en cdi ontsteking, en zijn voorzien van vele accessoires en doorontwikkelingen door de jaren heen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan de Presscub, Little Cub en ct90. In 1982 claimde Honda zelfs in een persbericht dat de Honda C50 (NT-model) bij een 30km/h een verbruik van 150km per liter zou hebben. Het is ons bij de 4taktwinkel nog nooit gelukt om 150km 30km per uur te rijden op een Super Cub maar het is zeker het proberen waard! Kom jij hem proberen?  Een dagje huren of testrijden kan hier !
Bekijk productpagina
€ 1.650,00
Incl. BTW
Bekijk productpagina
€ 1.650,00
Incl. BTW
Niet leverbaar
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, opknapper
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, opknapper Meer informatie
Meer informatie
Sluiten
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, opknapper
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, opknapper
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, opknapper
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, opknapper
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, opknapper
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, opknapper
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, opknapper
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, opknapper
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, opknapper VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, opknapper VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, opknapper VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, opknapper VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, opknapper VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, opknapper VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, opknapper VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, opknapper
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, opknapper
Gereserveerd! Honda C50 NT, import uit Japan, Opknapper Tellerstand:  Bouwjaar: Aantal versnellingen: 3 Soort koppeling: semi-automaat Cilinderinhoud: 50cc   Wielmaat: 17" Remmen: trommelrem voor & achter 100% origineel Honda! Deze bromfiets betreft het NT type. Deze brommer heeft een CDI-ontsteking en is 12volt!  Basisprijs : €995,- Rijklaarmaken en kenteken o.b.v. offerte. Deze prijs is inclusief BTW! Aanvullende opties en prijzen: - Bij u thuis afleveren: €12,50 + €0,35 per kilometer, met een maximum van €69,50 - Snorfiets of motorfiets kenteken is tegen kleine meerprijs mogelijk - Wijzigingen aan de brommer? In overleg is heel veel mogelijk! Heeft u interesse in deze bromfiets of wilt u een bromfiets bestellen? Neem dan contact met ons op. Dit is hem, onze all-time favorite. Sinds de introductie in 1958, toentertijd als c100, is hij ondertussen al meer dan 100 miljoen keer gemaakt. Dit maakt de Honda Super Cub het meest verkochte voertuig ter wereld aller tijden. Geen Volkswagen Kever of Toyota Corolla maar deze onverwoestbare bromfiets met 17inch wielen en de viertakt motor waar wij bij de 4taktwinkel zo gek op zijn. Soichiro Honda wou een vervoersmiddel ontwerpen waarop iedereen zou kunnen rijden, en die in elke branche inzetbaar zou kunnen worden. Dit resulteerde in de Super Cub met lage instap, een beenschild en een semiautomatische koppeling. Een geweldige bromfiets die geschikt is als daily driver maar ook als een brommer die alleen met mooi weer gebruikt wordt. Sinds de introductie heeft de Super Cub vele benamingen en upgrades gehad. Bij de 4taktwinkel maken we grofweg onderscheid tussen de volgende types; OT type: Het type met de tank op het frame gemonteerd, 6 volt elektra en contactpunten ontsteking. K1 type: Het type met het iets oplopende stuur, extra koelribben op de carters en de tank in het frame gemonteerd. NT type: Het type met een 12v systeem, cdi ontsteking en nieuw type beenkap In detail zijn er veel meer verschillen te vinden tussen de modellen van Honda maar in grote lijnen is dit redelijk accuraat. In Nederland is enkel het OT model geleverd tussen 1971 en 1974 in de kleuren mosgroen en olifant grijs. Met het welbekende trapper systeem om aan de Nederlandse bromfiets wet te voldoen. Zoals U misschien al was opgevallen, is de Nederlandse C50 geleverd met een duozadel terwijl alle Japanse import op onze site een solo-zadel hebben. Dit komt door de Japanse wetgeving. In Japan is het niet toegestaan om met meer dan 2 personen op een 50cc bromfiets te rijden. Hierdoor hebben Japanse C50’s een solo-zadel en geen voetsteunen op de achterbrug. In 1958 kwam de eerste Super Cub op de markt met de c100 benaming en het stoterstangen blokje wat we kennen van de c310 en c320. In de daarop volgende jaren was de Super Cub een dermate groot succes dat het blokje een upgrade kreeg naar het model wat we nu nog steeds zien in moderne bromfietsen! In 1966 introduceerde Honda de eerste Honda Super Cub 50 zoals we hem nu kennen, de Honda C50. Met bovenliggende nokkenas en een distributieketting zorgde dit blokje voor een 4pk en een topsnelheid van ongeveer 60 km/h. Deze bromfiets was uitgerust met 6 volt elektra en contactpunten ontsteking. In 1968 werden het 72cc en 86cc model toegevoegd aan de line-up. Deze bromfietsen hadden geen grote veranderingen behalve de cilinderinhoud en zorgde voor meer trekkracht en topsnelheid. Deze bromfietsen zijn erg geliefd in grote delen van Azië waar 50cc bromfiets regelingen niet bestaan. Interesse in een C70 of C90? We proberen altijd voorraad te hebben maar  importeren op wens  is ook mogelijk! Deze 3 modellen ondergingen vele updates zoals bijvoorbeeld 12 volt elektra en cdi ontsteking, en zijn voorzien van vele accessoires en doorontwikkelingen door de jaren heen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan de Presscub, Little Cub en ct90. In 1982 claimde Honda zelfs in een persbericht dat de Honda C50 (NT-model) bij een 30km/h een verbruik van 150km per liter zou hebben. Het is ons bij de 4taktwinkel nog nooit gelukt om 150km 30km per uur te rijden op een Super Cub maar het is zeker het proberen waard! Kom jij hem proberen?  Een dagje huren of testrijden kan hier !
Bekijk productpagina
€ 995,00
Incl. BTW
Bekijk productpagina
€ 995,00
Incl. BTW
Niet leverbaar
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, opknapper 2
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, opknapper 2 Meer informatie
Meer informatie
Sluiten
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, opknapper 2
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, opknapper 2
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, opknapper 2
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, opknapper 2
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, opknapper 2
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, opknapper 2
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, opknapper 2
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, opknapper 2
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, opknapper 2 VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, opknapper 2 VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, opknapper 2 VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, opknapper 2 VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, opknapper 2 VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, opknapper 2 VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, opknapper 2 VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, opknapper 2
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, opknapper 2
! VERKOCHT ! Honda C50 NT, import uit Japan, Opknapper Tellerstand:  Bouwjaar: Aantal versnellingen: 3 Soort koppeling: semi-automaat Cilinderinhoud: 50cc   Wielmaat: 17" Remmen: trommelrem voor & achter 100% origineel Honda! Deze bromfiets betreft het NT type. Deze brommer heeft een CDI-ontsteking en is 12volt!  Basisprijs : €995,- Rijklaarmaken en kenteken o.b.v. offerte. Deze prijs is inclusief BTW! Aanvullende opties en prijzen: - Bij u thuis afleveren: €12,50 + €0,35 per kilometer, met een maximum van €69,50 - Snorfiets of motorfiets kenteken is tegen kleine meerprijs mogelijk - Wijzigingen aan de brommer? In overleg is heel veel mogelijk! Heeft u interesse in deze bromfiets of wilt u een bromfiets bestellen? Neem dan contact met ons op. Dit is hem, onze all-time favorite. Sinds de introductie in 1958, toentertijd als c100, is hij ondertussen al meer dan 100 miljoen keer gemaakt. Dit maakt de Honda Super Cub het meest verkochte voertuig ter wereld aller tijden. Geen Volkswagen Kever of Toyota Corolla maar deze onverwoestbare bromfiets met 17inch wielen en de viertakt motor waar wij bij de 4taktwinkel zo gek op zijn. Soichiro Honda wou een vervoersmiddel ontwerpen waarop iedereen zou kunnen rijden, en die in elke branche inzetbaar zou kunnen worden. Dit resulteerde in de Super Cub met lage instap, een beenschild en een semiautomatische koppeling. Een geweldige bromfiets die geschikt is als daily driver maar ook als een brommer die alleen met mooi weer gebruikt wordt. Sinds de introductie heeft de Super Cub vele benamingen en upgrades gehad. Bij de 4taktwinkel maken we grofweg onderscheid tussen de volgende types; OT type: Het type met de tank op het frame gemonteerd, 6 volt elektra en contactpunten ontsteking. K1 type: Het type met het iets oplopende stuur, extra koelribben op de carters en de tank in het frame gemonteerd. NT type: Het type met een 12v systeem, cdi ontsteking en nieuw type beenkap In detail zijn er veel meer verschillen te vinden tussen de modellen van Honda maar in grote lijnen is dit redelijk accuraat. In Nederland is enkel het OT model geleverd tussen 1971 en 1974 in de kleuren mosgroen en olifant grijs. Met het welbekende trapper systeem om aan de Nederlandse bromfiets wet te voldoen. Zoals U misschien al was opgevallen, is de Nederlandse C50 geleverd met een duozadel terwijl alle Japanse import op onze site een solo-zadel hebben. Dit komt door de Japanse wetgeving. In Japan is het niet toegestaan om met meer dan 2 personen op een 50cc bromfiets te rijden. Hierdoor hebben Japanse C50’s een solo-zadel en geen voetsteunen op de achterbrug. In 1958 kwam de eerste Super Cub op de markt met de c100 benaming en het stoterstangen blokje wat we kennen van de c310 en c320. In de daarop volgende jaren was de Super Cub een dermate groot succes dat het blokje een upgrade kreeg naar het model wat we nu nog steeds zien in moderne bromfietsen! In 1966 introduceerde Honda de eerste Honda Super Cub 50 zoals we hem nu kennen, de Honda C50. Met bovenliggende nokkenas en een distributieketting zorgde dit blokje voor een 4pk en een topsnelheid van ongeveer 60 km/h. Deze bromfiets was uitgerust met 6 volt elektra en contactpunten ontsteking. In 1968 werden het 72cc en 86cc model toegevoegd aan de line-up. Deze bromfietsen hadden geen grote veranderingen behalve de cilinderinhoud en zorgde voor meer trekkracht en topsnelheid. Deze bromfietsen zijn erg geliefd in grote delen van Azië waar 50cc bromfiets regelingen niet bestaan. Interesse in een C70 of C90? We proberen altijd voorraad te hebben maar  importeren op wens  is ook mogelijk! Deze 3 modellen ondergingen vele updates zoals bijvoorbeeld 12 volt elektra en cdi ontsteking, en zijn voorzien van vele accessoires en doorontwikkelingen door de jaren heen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan de Presscub, Little Cub en ct90. In 1982 claimde Honda zelfs in een persbericht dat de Honda C50 (NT-model) bij een 30km/h een verbruik van 150km per liter zou hebben. Het is ons bij de 4taktwinkel nog nooit gelukt om 150km 30km per uur te rijden op een Super Cub maar het is zeker het proberen waard! Kom jij hem proberen?  Een dagje huren of testrijden kan hier !
Bekijk productpagina
€ 995,00
Incl. BTW
Bekijk productpagina
€ 995,00
Incl. BTW
Niet leverbaar
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, opknapper 4
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, opknapper 4 Meer informatie
Meer informatie
Sluiten
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, opknapper 4
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, opknapper 4
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, opknapper 4
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, opknapper 4
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, opknapper 4
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, opknapper 4
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, opknapper 4
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, opknapper 4
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, opknapper 4 VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, opknapper 4 VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, opknapper 4 VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, opknapper 4 VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, opknapper 4 VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, opknapper 4 VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, opknapper 4 VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, opknapper 4
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, groen, opknapper 4
! VERKOCHT ! Honda C50 NT, import uit Japan, Opknapper Tellerstand:  Bouwjaar: Aantal versnellingen: 3 Soort koppeling: semi-automaat Cilinderinhoud: 50cc   Wielmaat: 17" Remmen: trommelrem voor & achter 100% origineel Honda! Deze bromfiets betreft het NT type. Deze brommer heeft een CDI-ontsteking en is 12volt!  Basisprijs : €995,- Rijklaarmaken en kenteken o.b.v. offerte. Deze prijs is inclusief BTW! Aanvullende opties en prijzen: - Bij u thuis afleveren: €12,50 + €0,35 per kilometer, met een maximum van €69,50 - Snorfiets of motorfiets kenteken is tegen kleine meerprijs mogelijk - Wijzigingen aan de brommer? In overleg is heel veel mogelijk! Heeft u interesse in deze bromfiets of wilt u een bromfiets bestellen? Neem dan contact met ons op. Dit is hem, onze all-time favorite. Sinds de introductie in 1958, toentertijd als c100, is hij ondertussen al meer dan 100 miljoen keer gemaakt. Dit maakt de Honda Super Cub het meest verkochte voertuig ter wereld aller tijden. Geen Volkswagen Kever of Toyota Corolla maar deze onverwoestbare bromfiets met 17inch wielen en de viertakt motor waar wij bij de 4taktwinkel zo gek op zijn. Soichiro Honda wou een vervoersmiddel ontwerpen waarop iedereen zou kunnen rijden, en die in elke branche inzetbaar zou kunnen worden. Dit resulteerde in de Super Cub met lage instap, een beenschild en een semiautomatische koppeling. Een geweldige bromfiets die geschikt is als daily driver maar ook als een brommer die alleen met mooi weer gebruikt wordt. Sinds de introductie heeft de Super Cub vele benamingen en upgrades gehad. Bij de 4taktwinkel maken we grofweg onderscheid tussen de volgende types; OT type: Het type met de tank op het frame gemonteerd, 6 volt elektra en contactpunten ontsteking. K1 type: Het type met het iets oplopende stuur, extra koelribben op de carters en de tank in het frame gemonteerd. NT type: Het type met een 12v systeem, cdi ontsteking en nieuw type beenkap In detail zijn er veel meer verschillen te vinden tussen de modellen van Honda maar in grote lijnen is dit redelijk accuraat. In Nederland is enkel het OT model geleverd tussen 1971 en 1974 in de kleuren mosgroen en olifant grijs. Met het welbekende trapper systeem om aan de Nederlandse bromfiets wet te voldoen. Zoals U misschien al was opgevallen, is de Nederlandse C50 geleverd met een duozadel terwijl alle Japanse import op onze site een solo-zadel hebben. Dit komt door de Japanse wetgeving. In Japan is het niet toegestaan om met meer dan 2 personen op een 50cc bromfiets te rijden. Hierdoor hebben Japanse C50’s een solo-zadel en geen voetsteunen op de achterbrug. In 1958 kwam de eerste Super Cub op de markt met de c100 benaming en het stoterstangen blokje wat we kennen van de c310 en c320. In de daarop volgende jaren was de Super Cub een dermate groot succes dat het blokje een upgrade kreeg naar het model wat we nu nog steeds zien in moderne bromfietsen! In 1966 introduceerde Honda de eerste Honda Super Cub 50 zoals we hem nu kennen, de Honda C50. Met bovenliggende nokkenas en een distributieketting zorgde dit blokje voor een 4pk en een topsnelheid van ongeveer 60 km/h. Deze bromfiets was uitgerust met 6 volt elektra en contactpunten ontsteking. In 1968 werden het 72cc en 86cc model toegevoegd aan de line-up. Deze bromfietsen hadden geen grote veranderingen behalve de cilinderinhoud en zorgde voor meer trekkracht en topsnelheid. Deze bromfietsen zijn erg geliefd in grote delen van Azië waar 50cc bromfiets regelingen niet bestaan. Interesse in een C70 of C90? We proberen altijd voorraad te hebben maar  importeren op wens  is ook mogelijk! Deze 3 modellen ondergingen vele updates zoals bijvoorbeeld 12 volt elektra en cdi ontsteking, en zijn voorzien van vele accessoires en doorontwikkelingen door de jaren heen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan de Presscub, Little Cub en ct90. In 1982 claimde Honda zelfs in een persbericht dat de Honda C50 (NT-model) bij een 30km/h een verbruik van 150km per liter zou hebben. Het is ons bij de 4taktwinkel nog nooit gelukt om 150km 30km per uur te rijden op een Super Cub maar het is zeker het proberen waard! Kom jij hem proberen?  Een dagje huren of testrijden kan hier !
Bekijk productpagina
€ 995,00
Incl. BTW
Bekijk productpagina
€ 995,00
Incl. BTW
Niet leverbaar
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, zilver, 12274 km, met kenteken
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, zilver, 12274 km, met kenteken Meer informatie
Meer informatie
Sluiten
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, zilver, 12274 km, met kenteken
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, zilver, 12274 km, met kenteken
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, zilver, 12274 km, met kenteken
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, zilver, 12274 km, met kenteken
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, zilver, 12274 km, met kenteken
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, zilver, 12274 km, met kenteken
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, zilver, 12274 km, met kenteken
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, zilver, 12274 km, met kenteken
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, zilver, 12274 km, met kenteken VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, zilver, 12274 km, met kenteken VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, zilver, 12274 km, met kenteken VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, zilver, 12274 km, met kenteken VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, zilver, 12274 km, met kenteken VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, zilver, 12274 km, met kenteken VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, zilver, 12274 km, met kenteken VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, zilver, 12274 km, met kenteken
VERKOCHT ! Honda C50 NT Japans, zilver, 12274 km, met kenteken
VERKOCHT ! Honda C50 NT, import uit Japan, super mooie staat, met kenteken! Tellerstand: 12274 km Bouwjaar: 2001 Aantal versnellingen: 3 Soort koppeling: semi-automaat Cilinderinhoud: 50cc   Wielmaat: 17" Remmen: trommelrem voor & achter Hard frame! (geen rottigheid) Niet verprutst! 100% origineel Honda! Deze bromfiets betreft het NT type. Deze brommer heeft een CDI-ontsteking en is 12volt!  Rijklaar met kenteken: €2250,- Uitgebreid rijklaar met kenteken: €2450,- Deze prijs is inclusief BTW! Aanvullende opties en prijzen: - 3 maand garantie: €100,- - Bij u thuis afleveren: €12,50 + €0,35 per kilometer, met een maximum van €69,50 - Snorfiets of motorfiets kenteken is tegen kleine meerprijs mogelijk - Wijzigingen aan de brommer? In overleg is heel veel mogelijk! Heeft u interesse in deze bromfiets of wilt u een bromfiets bestellen? Neem dan contact met ons op. Dit is hem, onze all-time favorite. Sinds de introductie in 1958, toentertijd als c100, is hij ondertussen al meer dan 100 miljoen keer gemaakt. Dit maakt de Honda Super Cub het meest verkochte voertuig ter wereld aller tijden. Geen Volkswagen Kever of Toyota Corolla maar deze onverwoestbare bromfiets met 17inch wielen en de viertakt motor waar wij bij de 4taktwinkel zo gek op zijn. Soichiro Honda wilde een vervoersmiddel ontwerpen waarop iedereen zou kunnen rijden, en die in elke branche inzetbaar zou kunnen worden. Dit resulteerde in de Super Cub met lage instap, een beenschild en een semiautomatische koppeling. Een geweldige bromfiets die geschikt is als daily driver maar ook als een brommer die alleen met mooi weer gebruikt wordt. Sinds de introductie heeft de Super Cub vele benamingen en upgrades gehad. Bij de 4taktwinkel maken we grofweg onderscheid tussen de volgende types; OT type: Het type met de tank op het frame gemonteerd, 6 volt elektra en contactpunten ontsteking. K1 type: Het type met het iets oplopende stuur, extra koelribben op de carters en de tank in het frame gemonteerd. NT type: Het type met een 12v systeem, cdi ontsteking en nieuw type beenkap In detail zijn er veel meer verschillen te vinden tussen de modellen van Honda maar in grote lijnen is dit redelijk accuraat. In Nederland is enkel het OT model geleverd tussen 1971 en 1974 in de kleuren mosgroen en olifant grijs. Met het welbekende trapper systeem om aan de Nederlandse bromfiets wet te voldoen. Zoals U misschien al was opgevallen, is de Nederlandse C50 geleverd met een duozadel terwijl alle Japanse import op onze site een solo-zadel hebben. Dit komt door de Japanse wetgeving. In Japan is het niet toegestaan om met meer dan 2 personen op een 50cc bromfiets te rijden. Hierdoor hebben Japanse C50’s een solo-zadel en geen voetsteunen op de achterbrug. In 1958 kwam de eerste Super Cub op de markt met de c100 benaming en het stoterstangen blokje wat we kennen van de c310 en c320. In de daarop volgende jaren was de Super Cub een dermate groot succes dat het blokje een upgrade kreeg naar het model wat we nu nog steeds zien in moderne bromfietsen! In 1966 introduceerde Honda de eerste Honda Super Cub 50 zoals we hem nu kennen, de Honda C50. Met bovenliggende nokkenas en een distributieketting zorgde dit blokje voor een 4pk en een topsnelheid van ongeveer 60 km/h. Deze bromfiets was uitgerust met 6 volt elektra en contactpunten ontsteking. In 1968 werden het 72cc en 86cc model toegevoegd aan de line-up. Deze bromfietsen hadden geen grote veranderingen behalve de cilinderinhoud en zorgde voor meer trekkracht en topsnelheid. Deze bromfietsen zijn erg geliefd in grote delen van Azië waar 50cc bromfiets regelingen niet bestaan. Interesse in een C70 of C90? We proberen altijd voorraad te hebben maar  importeren op wens  is ook mogelijk! Deze 3 modellen ondergingen vele updates zoals bijvoorbeeld 12 volt elektra en cdi ontsteking, en zijn voorzien van vele accessoires en doorontwikkelingen door de jaren heen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan de Presscub, Little Cub en ct90. In 1982 claimde Honda zelfs in een persbericht dat de Honda C50 (NT-model) bij een 30km/h een verbruik van 150km per liter zou hebben. Het is ons bij de 4taktwinkel nog nooit gelukt om 150km 30km per uur te rijden op een Super Cub maar het is zeker het proberen waard! Kom jij hem proberen?  Een dagje huren of testrijden kan hier !
Bekijk productpagina
€ 2.250,00
Incl. BTW
Bekijk productpagina
€ 2.250,00
Incl. BTW
Niet leverbaar
  • Snelle levering
  • Veilig bestellen en betalen
  • De specialist staat voor jou klaar
VERKOCHT ! Honda C50 NT, 2646km
VERKOCHT ! Honda C50 NT, 2646km Meer informatie
Meer informatie
Sluiten
VERKOCHT ! Honda C50 NT, 2646km
VERKOCHT ! Honda C50 NT, 2646km
VERKOCHT ! Honda C50 NT, 2646km
VERKOCHT ! Honda C50 NT, 2646km
VERKOCHT ! Honda C50 NT, 2646km
VERKOCHT ! Honda C50 NT, 2646km
VERKOCHT ! Honda C50 NT, 2646km
VERKOCHT ! Honda C50 NT, 2646km
VERKOCHT ! Honda C50 NT, 2646km VERKOCHT ! Honda C50 NT, 2646km VERKOCHT ! Honda C50 NT, 2646km VERKOCHT ! Honda C50 NT, 2646km VERKOCHT ! Honda C50 NT, 2646km VERKOCHT ! Honda C50 NT, 2646km VERKOCHT ! Honda C50 NT, 2646km VERKOCHT ! Honda C50 NT, 2646km
VERKOCHT ! Honda C50 NT, 2646km
Honda C50 NT, import uit Japan, slechts 2646km! Tellerstand: 2646km Bouwjaar: 1995 Aantal versnellingen: 3 versnellingen  Soort koppeling: Semi-automaat Cilinderinhoud: 49cc   Wielmaat: 17" Remmen: Trommelrem voor en achter 100% origineel Honda! Basisprijs : € 1950,-  Deze prijs is inclusief BTW! Prijs basis rijklaar met kenteken: €2350,- Aanvullende opties en prijzen: - Rijklaarmaken - Bij u thuis afleveren: Prijs en levertijd in overleg. - Bromfiets, Snorfiets of motorfiets kenteken mogelijk. - Wijzigingen aan de brommer? In overleg is heel veel mogelijk! Heeft u interesse in deze bromfiets of wilt u een bromfiets bestellen? Neem dan contact met ons op.  
Bekijk productpagina
€ 1.950,00
Incl. BTW
Bekijk productpagina
€ 1.950,00
Incl. BTW
Niet leverbaar
VERKOCHT ! Honda C50 NT, donker blauw, 16149km. Met Kenteken !
VERKOCHT ! Honda C50 NT, donker blauw, 16149km. Met Kenteken ! Meer informatie
Meer informatie
Sluiten
VERKOCHT ! Honda C50 NT, donker blauw, 16149km. Met Kenteken !
VERKOCHT ! Honda C50 NT, donker blauw, 16149km. Met Kenteken !
VERKOCHT ! Honda C50 NT, donker blauw, 16149km. Met Kenteken !
VERKOCHT ! Honda C50 NT, donker blauw, 16149km. Met Kenteken !
VERKOCHT ! Honda C50 NT, donker blauw, 16149km. Met Kenteken ! VERKOCHT ! Honda C50 NT, donker blauw, 16149km. Met Kenteken ! VERKOCHT ! Honda C50 NT, donker blauw, 16149km. Met Kenteken ! VERKOCHT ! Honda C50 NT, donker blauw, 16149km. Met Kenteken !
VERKOCHT ! Honda C50 NT, donker blauw, 16149km. Met Kenteken !
GERESERVEERD ! Honda C50 NT, import uit Japan. (incl. Nederlands Kenteken) Tellerstand: 16149 Bouwjaar: 2002 Aantal versnellingen: 3 Soort koppeling: semi-automaat Cilinderinhoud: 50cc   Wielmaat: 17" Remmen: Trommelrem voor & trommelrem achter Hard frame! (geen rottigheid) Niet verprutst! 100% origineel Honda! De genoemde prijs is inclusief BTW!  Deze prijs kunt u eventueel aanvullen met de onderstaande opties: - Rijklaar maken - Bij u thuis afleveren: Prijs en levertijd in overleg - Wijzigingen aan de brommer? In overleg is heel veel mogelijk! Heeft u interesse in deze bromfiets of wilt u een bromfiets bestellen? Neem dan contact met ons op.  
Bekijk productpagina
€ 2.400,00
Incl. BTW
Bekijk productpagina
€ 2.400,00
Incl. BTW
Niet leverbaar
VERKOCHT ! Honda C50 NT, donker blauw, 4528km, Met Kenteken!
VERKOCHT ! Honda C50 NT, donker blauw, 4528km, Met Kenteken! Meer informatie
Meer informatie
Sluiten
VERKOCHT ! Honda C50 NT, donker blauw, 4528km, Met Kenteken!
VERKOCHT ! Honda C50 NT, donker blauw, 4528km, Met Kenteken!
VERKOCHT ! Honda C50 NT, donker blauw, 4528km, Met Kenteken!
VERKOCHT ! Honda C50 NT, donker blauw, 4528km, Met Kenteken!
VERKOCHT ! Honda C50 NT, donker blauw, 4528km, Met Kenteken! VERKOCHT ! Honda C50 NT, donker blauw, 4528km, Met Kenteken! VERKOCHT ! Honda C50 NT, donker blauw, 4528km, Met Kenteken! VERKOCHT ! Honda C50 NT, donker blauw, 4528km, Met Kenteken!
VERKOCHT ! Honda C50 NT, donker blauw, 4528km, Met Kenteken!
VERKOCHT ! Honda C50 NT, import uit Japan.  Reeds voorzien van een bromfiets kenteken! Tellerstand: 4528 Bouwjaar: 1996 Aantal versnellingen: 3 Soort koppeling: semi-automaat Cilinderinhoud: 70cc   Wielmaat: 17" Remmen: Trommelrem voor & trommelrem achter Hard frame! (geen rottigheid) Niet verprutst! 100% origineel Honda! Bijna nieuwe uitlaat  Middenrekje geinstalleerd De genoemde prijs is inclusief BTW!  Deze prijs kunt u eventueel aanvullen met de onderstaande opties: - Bij u thuis afleveren: Prijs en levertijd in overleg - Wijzigingen aan de brommer? In overleg is heel veel mogelijk! Heeft u interesse in deze bromfiets of wilt u een bromfiets bestellen? Neem dan contact met ons op.  
Bekijk productpagina
€ 2.850,00
Incl. BTW
Bekijk productpagina
€ 2.850,00
Incl. BTW
Niet leverbaar
VERKOCHT ! Honda C50 NT, donker blauw, 8204km. Met  Kenteken !
VERKOCHT ! Honda C50 NT, donker blauw, 8204km. Met Kenteken ! Meer informatie
Meer informatie
Sluiten
VERKOCHT ! Honda C50 NT, donker blauw, 8204km. Met  Kenteken !
VERKOCHT ! Honda C50 NT, donker blauw, 8204km. Met  Kenteken !
VERKOCHT ! Honda C50 NT, donker blauw, 8204km. Met  Kenteken !
VERKOCHT ! Honda C50 NT, donker blauw, 8204km. Met  Kenteken !
VERKOCHT ! Honda C50 NT, donker blauw, 8204km. Met  Kenteken ! VERKOCHT ! Honda C50 NT, donker blauw, 8204km. Met  Kenteken ! VERKOCHT ! Honda C50 NT, donker blauw, 8204km. Met  Kenteken ! VERKOCHT ! Honda C50 NT, donker blauw, 8204km. Met  Kenteken !
VERKOCHT ! Honda C50 NT, donker blauw, 8204km. Met Kenteken !
VERKOCHT! Honda C50 NT, import uit Japan. (incl. Nederlands Kenteken) Tellerstand: 8204 Bouwjaar: 2000 Aantal versnellingen: 3 Soort koppeling: semi-automaat Cilinderinhoud: 50cc   Wielmaat: 17" Remmen: Trommelrem voor & trommelrem achter Hard frame! (geen rottigheid) Niet verprutst! 100% origineel Honda! De genoemde prijs is inclusief BTW!  Deze prijs kunt u eventueel aanvullen met de onderstaande opties: - Rijklaar maken - Nederlands kenteken - Bij u thuis afleveren: Prijs en levertijd in overleg - Wijzigingen aan de brommer? In overleg is heel veel mogelijk! Heeft u interesse in deze bromfiets of wilt u een bromfiets bestellen? Neem dan contact met ons op.  
Bekijk productpagina
€ 2.600,00
Incl. BTW
Bekijk productpagina
€ 2.600,00
Incl. BTW
Niet leverbaar
VERKOCHT ! Honda C50 NT, groen, 14329 km
VERKOCHT ! Honda C50 NT, groen, 14329 km Meer informatie
Meer informatie
Sluiten
VERKOCHT ! Honda C50 NT, groen, 14329 km
VERKOCHT ! Honda C50 NT, groen, 14329 km
VERKOCHT ! Honda C50 NT, groen, 14329 km
VERKOCHT Honda C50 NT, import uit Japan Bouwjaar: 2002 Aantal versnellingen: 3 Soort koppeling: semi-automaat Cilinderinhoud: 50cc   Wielmaat: 17" Remmen: Trommelrem voor & trommelrem achter 100% origineel Honda!    
Bekijk productpagina
€ 2.450,00
Incl. BTW
Bekijk productpagina
€ 2.450,00
Incl. BTW
Niet leverbaar
VERKOCHT ! Honda C50 NT, groen, 6340km
VERKOCHT ! Honda C50 NT, groen, 6340km Meer informatie
Meer informatie
Sluiten
VERKOCHT ! Honda C50 NT, groen, 6340km
VERKOCHT ! Honda C50 NT, groen, 6340km
VERKOCHT ! Honda C50 NT, groen, 6340km
! VERKOCHT ! Honda C50 NT, import uit Japan.  Tellerstand: 6340 Bouwjaar: 1997 Aantal versnellingen: 3 Soort koppeling: semi-automaat Cilinderinhoud: 50cc   Wielmaat: 17" Remmen: Trommelrem voor & trommelrem achter Hard frame! (geen rottigheid) Niet verprutst! 100% origineel Honda! De genoemde prijs is inclusief BTW!  Deze prijs kunt u eventueel aanvullen met de onderstaande opties: - Rijklaar maken - Nederlands kenteken - Bij u thuis afleveren: Prijs en levertijd in overleg - Wijzigingen aan de brommer? In overleg is heel veel mogelijk! Heeft u interesse in deze bromfiets of wilt u een bromfiets bestellen? Neem dan contact met ons op.  
Bekijk productpagina
€ 1.950,00
Incl. BTW
Bekijk productpagina
€ 1.950,00
Incl. BTW
Niet leverbaar
VERKOCHT ! Honda C50 NT, Japans, Geel, 4358 km, met kenteken
VERKOCHT ! Honda C50 NT, Japans, Geel, 4358 km, met kenteken Meer informatie
Meer informatie
Sluiten
VERKOCHT ! Honda C50 NT, Japans, Geel, 4358 km, met kenteken
VERKOCHT ! Honda C50 NT, Japans, Geel, 4358 km, met kenteken
VERKOCHT ! Honda C50 NT, Japans, Geel, 4358 km, met kenteken
VERKOCHT ! Honda C50 NT, Japans, Geel, 4358 km, met kenteken
VERKOCHT ! Honda C50 NT, Japans, Geel, 4358 km, met kenteken
VERKOCHT ! Honda C50 NT, Japans, Geel, 4358 km, met kenteken
VERKOCHT ! Honda C50 NT, Japans, Geel, 4358 km, met kenteken
VERKOCHT ! Honda C50 NT, Japans, Geel, 4358 km, met kenteken
VERKOCHT ! Honda C50 NT, Japans, Geel, 4358 km, met kenteken VERKOCHT ! Honda C50 NT, Japans, Geel, 4358 km, met kenteken VERKOCHT ! Honda C50 NT, Japans, Geel, 4358 km, met kenteken VERKOCHT ! Honda C50 NT, Japans, Geel, 4358 km, met kenteken VERKOCHT ! Honda C50 NT, Japans, Geel, 4358 km, met kenteken VERKOCHT ! Honda C50 NT, Japans, Geel, 4358 km, met kenteken VERKOCHT ! Honda C50 NT, Japans, Geel, 4358 km, met kenteken VERKOCHT ! Honda C50 NT, Japans, Geel, 4358 km, met kenteken
VERKOCHT ! Honda C50 NT, Japans, Geel, 4358 km, met kenteken
VERKOCHT !  Honda C50 NT, import uit Japan, zeer goede staat! De getoonde prijs is inclusief kenteken!   Tellerstand: 4358km Bouwjaar: 2001 Aantal versnellingen: 3 Soort koppeling: semi-automaat Cilinderinhoud: 50cc   Wielmaat: 17" Remmen: trommelrem voor & achter Kleurcode: Yellow Hard frame! (geen rottigheid) 100% origineel Honda! Deze bromfiets betreft het NT type.  Prijs: €2650,- Deze prijs is inclusief BTW! Aanvullende opties en prijzen: - Lees hier onze aflever opties. - Wijzigingen aan de brommer? In overleg is heel veel mogelijk! Heeft u interesse in deze bromfiets of wilt u een bromfiets bestellen? Neem dan contact met ons op.  
Bekijk productpagina
€ 2.650,00
Incl. BTW
Bekijk productpagina
€ 2.650,00
Incl. BTW
Niet leverbaar
Verkocht ! Honda C50 NT, Japans, Groen, 10846 km, met Kenteken !
Verkocht ! Honda C50 NT, Japans, Groen, 10846 km, met Kenteken ! Meer informatie
Meer informatie
Sluiten
Verkocht ! Honda C50 NT, Japans, Groen, 10846 km, met Kenteken !
Verkocht ! Honda C50 NT, Japans, Groen, 10846 km, met Kenteken !
Verkocht ! Honda C50 NT, Japans, Groen, 10846 km, met Kenteken !
Honda C50 NT, import uit Japan, zeer goede staat! (incl. Nederlands Kenteken) Tellerstand: 10846km Bouwjaar: 1993 Aantal versnellingen: 3 Soort koppeling: semi-automaat Cilinderinhoud: 50cc   Wielmaat: 17" Remmen: trommelrem voor & achter Kleurcode: G-117 Green Hard frame! (geen rottigheid) 100% origineel Honda! Deze bromfiets betreft het NT type.  Basisprijs: €2050,- Deze prijs is inclusief BTW! Aanvullende opties en prijzen: - Lees hier onze aflever opties. - Wijzigingen aan de brommer? In overleg is heel veel mogelijk! Heeft u interesse in deze bromfiets of wilt u een bromfiets bestellen? Neem dan contact met ons op.  
Bekijk productpagina
€ 2.575,00
Incl. BTW
Bekijk productpagina
€ 2.575,00
Incl. BTW
Niet leverbaar
VERKOCHT ! Honda C50 NT, Japans, Groen, 11273 km
VERKOCHT ! Honda C50 NT, Japans, Groen, 11273 km Meer informatie
Meer informatie
Sluiten
VERKOCHT ! Honda C50 NT, Japans, Groen, 11273 km
VERKOCHT ! Honda C50 NT, Japans, Groen, 11273 km
VERKOCHT ! Honda C50 NT, Japans, Groen, 11273 km VERKOCHT ! Honda C50 NT, Japans, Groen, 11273 km
VERKOCHT ! Honda C50 NT, Japans, Groen, 11273 km
Honda C50 NT, import uit Japan, zeer goede staat! Tellerstand: 11273km Bouwjaar: 1997 Aantal versnellingen: 3 Soort koppeling: semi-automaat Cilinderinhoud: 50cc   Wielmaat: 17" Remmen: trommelrem voor & achter Kleurcode: G-142M Tasmania Green Hard frame! (geen rottigheid) 100% origineel Honda! Deze bromfiets betreft het NT type.  Basisprijs: €2050,- Deze prijs is inclusief BTW! Aanvullende opties en prijzen: - Lees hier onze aflever opties. - Wijzigingen aan de brommer? In overleg is heel veel mogelijk! Heeft u interesse in deze bromfiets of wilt u een bromfiets bestellen? Neem dan contact met ons op.  
Bekijk productpagina
€ 2.050,00
Incl. BTW
Bekijk productpagina
€ 2.050,00
Incl. BTW
Niet leverbaar
VERKOCHT ! Honda C50 NT, Japans, Groen, 18962 km
VERKOCHT ! Honda C50 NT, Japans, Groen, 18962 km Meer informatie
Meer informatie
Sluiten
VERKOCHT ! Honda C50 NT, Japans, Groen, 18962 km
VERKOCHT ! Honda C50 NT, Japans, Groen, 18962 km
VERKOCHT ! Honda C50 NT, Japans, Groen, 18962 km VERKOCHT ! Honda C50 NT, Japans, Groen, 18962 km
VERKOCHT ! Honda C50 NT, Japans, Groen, 18962 km
VERKOCHT ! Honda C50 NT, import uit Japan, zeer goede staat! Tellerstand: 18962km Bouwjaar: 1993 Aantal versnellingen: 3 Soort koppeling: semi-automaat Cilinderinhoud: 50cc   Wielmaat: 17" Remmen: trommelrem voor & achter Kleurcode: G-117M Regall Green Hard frame! (geen rottigheid) 100% origineel Honda! Deze bromfiets betreft het NT type.  Basisprijs: €1950,- Deze prijs is inclusief BTW! Aanvullende opties en prijzen: - Lees hier onze aflever opties. - Wijzigingen aan de brommer? In overleg is heel veel mogelijk! Heeft u interesse in deze bromfiets of wilt u een bromfiets bestellen? Neem dan contact met ons op.  
Bekijk productpagina
€ 1.950,00
Incl. BTW
Bekijk productpagina
€ 1.950,00
Incl. BTW
Niet leverbaar
VERKOCHT ! Honda C50 NT, Japans, Groen, 4442 km, met kenteken!
VERKOCHT ! Honda C50 NT, Japans, Groen, 4442 km, met kenteken! Meer informatie
Meer informatie
Sluiten
VERKOCHT ! Honda C50 NT, Japans, Groen, 4442 km, met kenteken!
VERKOCHT ! Honda C50 NT, Japans, Groen, 4442 km, met kenteken!
VERKOCHT ! Honda C50 NT, Japans, Groen, 4442 km, met kenteken!
VERKOCHT ! Honda C50 NT, Japans, Groen, 4442 km, met kenteken!
VERKOCHT ! Honda C50 NT, Japans, Groen, 4442 km, met kenteken!
VERKOCHT ! Honda C50 NT, Japans, Groen, 4442 km, met kenteken!
VERKOCHT ! Honda C50 NT, Japans, Groen, 4442 km, met kenteken!
VERKOCHT ! Honda C50 NT, Japans, Groen, 4442 km, met kenteken! VERKOCHT ! Honda C50 NT, Japans, Groen, 4442 km, met kenteken! VERKOCHT ! Honda C50 NT, Japans, Groen, 4442 km, met kenteken! VERKOCHT ! Honda C50 NT, Japans, Groen, 4442 km, met kenteken! VERKOCHT ! Honda C50 NT, Japans, Groen, 4442 km, met kenteken! VERKOCHT ! Honda C50 NT, Japans, Groen, 4442 km, met kenteken! VERKOCHT ! Honda C50 NT, Japans, Groen, 4442 km, met kenteken!
VERKOCHT ! Honda C50 NT, Japans, Groen, 4442 km, met kenteken!
Honda C50 NT, import uit Japan, zeer goede staat! Prijs is inclusief inclusief kenteken en BTW   Tellerstand: 4442km Bouwjaar: 2002 Aantal versnellingen: 3 Soort koppeling: semi-automaat Cilinderinhoud: 50cc   Wielmaat: 17" Remmen: trommelrem voor & achter Kleurcode: G-109 Aba Green Hard frame! (geen rottigheid) 100% origineel Honda! Deze bromfiets betreft het NT type.  Aanvullende opties en prijzen: - Lees hier onze aflever opties. - Wijzigingen aan de brommer? In overleg is heel veel mogelijk! Heeft u interesse in deze bromfiets of wilt u een bromfiets bestellen? Neem dan contact met ons op.  
Bekijk productpagina
€ 2.575,00
Incl. BTW
Bekijk productpagina
€ 2.575,00
Incl. BTW
Niet leverbaar
VERKOCHT ! Honda C50 NT, Japans, Groen, 6444 km
VERKOCHT ! Honda C50 NT, Japans, Groen, 6444 km Meer informatie
Meer informatie
Sluiten
VERKOCHT ! Honda C50 NT, Japans, Groen, 6444 km
VERKOCHT ! Honda C50 NT, Japans, Groen, 6444 km
VERKOCHT ! Honda C50 NT, Japans, Groen, 6444 km
Honda C50 NT, import uit Japan, zeer goede staat! Tellerstand: 6444km Bouwjaar: 1995 Aantal versnellingen: 3 Soort koppeling: semi-automaat Cilinderinhoud: 50cc   Wielmaat: 17" Remmen: trommelrem voor & achter Kleurcode: G-116 Green Hard frame! (geen rottigheid) 100% origineel Honda! Deze bromfiets betreft het NT type.  Basisprijs: €2050,- Deze prijs is inclusief BTW! Aanvullende opties en prijzen: - Lees hier onze aflever opties. - Wijzigingen aan de brommer? In overleg is heel veel mogelijk! Heeft u interesse in deze bromfiets of wilt u een bromfiets bestellen? Neem dan contact met ons op.  
Bekijk productpagina
€ 2.050,00
Incl. BTW
Bekijk productpagina
€ 2.050,00
Incl. BTW
Niet leverbaar
2
3
4
5
6
7
8
...
14
Filter
We gebruiken cookies om uw browse-ervaring te verbeteren en ons websiteverkeer te analyseren. Door op ‘Accepteren’ te klikken, stemt u in met ons gebruik van cookies.